8 maja 2011

Kolejny TWÓR kamienny

Witajcie:)
Sobotnie popołudnie należało do leniwych w tematach działkowych.
Dużych zmian nie czyniłam tym razem.
Znalazłam kilkanaście płaskich kamieni, ciętych jakby na plastry, kupiłam różę pienną różową, okrywową The Fairy białą, zwykłą parkową i lawendę. I powstał taki mini kącik przy świerkach. To "coś"(nie wiem co to) wijące się na pergoli po poprzednikach.
Mam nadzieję, że jak tylko róże się rozrosną i zakwitną będzie nastrojowo.







Pozdrawiam znad muffinek bananowych i kawki.
Miłego tygodnia
asik

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ślicznie, ślicznie.
Działeczka jak się marzy będzie.
Na naszej też dużo do zrobienia, ale czasu mało a wychodzi na to że się jeszcze bardziej nam doba skórczy

Yrsa pisze...

Nie jestem pewna , ale to może być milin amerykański , u mnie w ubiegłym roku zakwitł pierwszy raz i byłam zachwycona jego kwiatami .Jeżeli to jest milin to daj mu szansę , może Ci się spodoba .
Działka rozkwita .
Pozdrawiam Yrsa

Aurelia pisze...

Zdjęcia nie oddają urody liści, ale mnie to w całości wyglada na wiciokrzew.
To moje ulubione pnącze. Jak zakwinie, również pięknie wygląda.
Gorąco pozdrawiam.:)

Anonimowy pisze...

wydaje mi się, ze to cos po poprzednikach to milin. Piękne pnaczę, którego kwiaty przypominają frezje. Potrzebuje słońca i dobrej gleby a wtedy odwdzieczy sie pieknym kwieciem :)