7 lipca 2009

Czasoumilacz :)




Kupiłam sobie budzik, zwykły ikeowy-wszystkim powszechnie znany.Jako, że do ikea mam daleko, zamówiłam na allegro. Zagościł na razie na kuchennych półkach, ale po zmianach w sypialni i przedpokoju znajdzie gdzieś tam nowe miejsce.Mam prośbę do czytajacych-doradźcie mi, jaki kolor zdjęć mam dać na ściany w przedpokoju. Po remoncie będzie tam galeria rodzinnych fotek, ramy mam białe i czarne-ściany będą magnoliowe z duluxa, zegar czarny dworcowy, szafki na liczniki-białe, szafa wnękowa biała.Co do wieszaka i lustra nie wiem jeszcze. Ale chyba malnę te stare na biało i zrobię przecierkę. A i moje chippendaile będą tam stały(kilka postów niżej). No i ta galeria pierwotnie wyglądać będzie tak, jak widać. Myślę intensywnie nad zdjęciami, jakie tu zamieszcze:) Na pewno ślubne-retro:P, Bartkowe, może kawałek starych rodzinnych-pamiątkowych... niezdecydowana jestem do końca..eh..te moje rozterki:(

4 komentarze:

Mia pisze...

Też mam taki budzik, często zapominam go nakręcić :) Co do zdjęć: ja bardzo lubię czarno-białe i sepię, ale to zależy też od tego, co jest na zdjęciu.Musisz sama zdecydować :)

asiorek pisze...

właśnie mam dylemat między tymi kolorami:(
chyba wybiorę sepię-bardziej do mnie przemawia:)
dziękuję:)

Elle pisze...

Wybrałabym lekką sepię (tzn. takie szaro-bure) - lubię sepię, ale jeśli nie jest zbyt "ruda".. A w ogóle to jestem miłośniczką takich rodzinnych galerii i sama mam mnóstwo starych fotografii na ścianach i na półkach (widać na moim blogu). Będzie pięknie! Działaj i chwal nam się z efektu końcowego :)
Pozdrawiam serdecznie :)

irenka pisze...

Ja lubię kolor i dawałabym kolorowe. Tylko te rzeczywiście stare zostawiłabym sepiowe. Do takich ram jakoś nie pasuje mi sepia, ramy są nowoczesne.No i czarne i białe, wg mnie sepia pasuje do ram drewnianych w kolorze drewna, wtedy niekoniecznie nawet stylizowanych na stare.