20 września 2009

Podusia i wyróżnienie:)

Serdecznie dziękuję MARTAR z MY NEW HOME za to wyróżnienie:) Zrobiło mi się cieplej na serduszku, gdy je dojrzałam:)
Chciałam je przekazać w szczególności:
Alizee, Pauli, 13tce, Madzie i Kopciuszkowi i wszystkim do których zaglądam:)


Niedziela zaczęła się dla mnie pracowicie. Mąz pojechał na budowę działkową mojego ojca, a my znów sami. Wymyśliłam sobie kiedyś podusie z napisem. I ją zrobiłam. Ze starych spodni lnianych i białego lnu, koronki i wyszyłam napis sweet. Tak sobie myślę, że popełnię jeszcze kilka takich poduszek-z róznymi napisami. Literki trochę krzywe, ale to mój debiut. Proszę więc o wyrozumiałość:)

Miłej niedzielki:)

My póki co domkujemy-aż do powrotu taty.. byle szybko...

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczną poduchą (i nie tylko)udowodniłaś,że w pełni zasługujesz na to wyróżnienie!

Dziękuję także,za wyróżnienie moich poczynań twórczo-dekoracyjnych :P

Pozdrawiam!

Destiny ikt pisze...

Poducha świetna, masz zdolności...
Gratuluję oczywiście wyróżnienia, w pełni zasłużone. Pozdrawiam.

KASANDRA pisze...

Gratuluję wyróżnienia, a podusia przepiękna !!!

Proszę o jeszcze ...

Pozdrawiam

Unknown pisze...

piękna poducha
wyróżnienie jak najbardziej zasłużone
pozdrawiam :)

Yrsa pisze...

Gratuluje wyróżnienia ! a poduszka b.ładna , super pomysł.

aagaa pisze...

Podusia śliczna!
Serdecznie gratuluję wyróżnienia!
Pozdrawiam

Renata pisze...

Gratuluję Ci wyróżnienia i dziękuję serdecznie :-)
Poducha śliczna!!!!
Pozdrawiam cieplutko

13ka pisze...

Gratuluję wyróżnienia kolejnego do kolekcji :)!!! Dziękuję Ci kochana za wyróżnienie mnie i mojego bloga mimo iż ostatnio legł on odłogiem (obiecuje poprawę bo od wczoraj zawzięłam się i zbieram się do qpy).

Poszewka baaaardzo fajna, a wspomniane przez Ciebie krzywe litery wg mnie wyglądają zdecydowanie naturalniej niż proste więc się niedoskonałościami nie przejmuj absolutnie. Skoro tak wyszło znaczy tak miało być!!!

pozdrawiam
ps
nadal czekam na sesyjkę specjalną kubasów

Elle pisze...

Gratuluję wyróżnienia :) a podusia super :)
Pozdrawiam!

Dag-eSz pisze...

Łał, ale ładnie się robi na Twoim blogu :) nie dziwię się że dziewczyny inspirujesz :) dlatego gratuluję wyróznienia :) i życzę powodzenia w dalszym szyciu :)pozdrawiam :)