27 lipca 2010

Monotematycznie

Witajcie Kochane:)

Była sobie działka...Przy prawej stronie wejścia rosły bzy, liście kapustne, rozchodniki i marcinki.. Pewnego dnia Pan postanowił zrobić Pani przemiłą niespodziankę i usunął je wszystkie.

Pani nie potrzebowała dużo czasu, żeby zrobić tam swoją oazę(haha-do takiej prawdziwej to jeszcze daleko)
Poustawiała wraz z Panem 3 wielachne skrzynie kamieni i wyczarowała taki kawałek tylko dla siebie:)


Nasadziła trzmieliny, wrzosów...


Jesiennych dąbków(o ile się nie mylę z nazewnictwem)


A w środku OAZY powstaje nadal różany kącik... Droga do jego ukończenia daleka...


Olbrzymi cis dostał do towarzystwa wrzosy leśne oraz płożące iglaki. Pomiędzy to wszystko rozłożona zostanie włóknina i kora drzew.
Dosadzone zostaną także róże okrywowe, lawenda, wrzosy i wrzośce. O i piwonie:) 





A w domku tych Państwa...... nowy nabytek:))) Szklany i uniwersalny do wszystkiego:)
Chwilowo pełni rolę świecznika:)

P.S.
Zamówiłam dziś witrynę-sosnową, oszkloną-za miesiąc się pochwalę, jak w realu wygląda:)Bo tyle trwa zrobienie.
Już nie mogę się doczekać:)

15 komentarzy:

Florentyna pisze...

No proszę jak działeczka się zmienia:-)
Pani i Pan się pewnie nieźle napracowali, ale jak wszystko się pięknie rozrośnie, zobaczą, że warto było;-)
Pozdrawiam cieplutko.

Aśka pisze...

Oj, sie rozmarzylam patrzac an Twoj ogrod! W Pl. tez taki mam... Sie rozmarzylam...
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Marzenia się spełniają :)
Ogród będzie pięknie wyglądał,jak to wszystko porośnie i zakwitnie.

Szklany nabytek bardzo ładny,może na wiele sposobów służyć.

Buziaki.

ivon777 pisze...

Jesli ktos włozy w prace tyle serca , to juz nie może być inaczej jak tylko pieknie. Wspaniale, że była wizja i jej realizacja. Ja jestem zbyt narwana w kwestii ogrodnictwa , spodoba mi się jakis krzew , drzewko - to muszę mieć i sadze. A z biegem lat zbyt ciasno sie rodzi. Teraz masz przestrzeń i nie obawiaj sie jej . Z rou na rok to sie zmieni. Widze, że świetnie zaplanowałaś wszystko i to jest wielki sukces . Wybrałas też starannie rosliny uwzględniając ich rozmiary, barwy i wymagania. Jest pieknie , a będzie jeszcze piekniej. Gdy zakwitną wrzosy i wrzośce - poproszę o kolejną sesję. Jestem pierwsza w kolejce.
Pozdrawiam baaaaaaardzo serdecznie.

ivon777 pisze...

..zbyt ciasno się ROBI - miało być....

aagaa pisze...

Coraz piękniej ! A Ty się kochana nie przemęczaj za bardzo !
buziaki

ABily pisze...

Działeczka zmienia się na korzyśc, nie moge się doczekac kwitnących wrzosów.Mam nadzieję,że już lepiej sie czujesz, upal ustąpił i można swobodnie oddychac:)Fajny ten szklany kominek, będzie oświecał moja ulubioną ścianę:)PS.Zapisz się koniecznie na moje( no właśnie-moje!)candy:)

Unknown pisze...

No kochani, szybcy jesteście:)
Oby wszystko ładnie i szybko i zgodnie z planem rosło.
Nie szarżuj się za bardzo :)
Buziaki

Imoen pisze...

Pięknie się zapowiada ten ogród.

Pozdrawiam.

elisaday79 pisze...

Ciekawa jestem efektu końcowego tego ogrodu:) Z pewnością będzie ślicznie:)Tylko się nie przemęczaj i dbaj o siebie!:-)
A to szklane naczynko mam podobne. Ja akurat wykorzystuję bez polotu szczególnego-na sałatki warstwowe;)Ale jako świecznik fajniejsze:)

Kasia z Różności pisze...

Przyszła wiosna zapowiada się u Ciebie bardzo okazale :) Pięknie Wam idzie :)

domilkowydomek pisze...

Asieńko - Ty mi się tam nei wygłupiaj z tymi pracami, oszczędzaj siebie i maluszka - zdążysz jeszcze stworzyć swój "ogród marzeń" Ale sama wiem że jak się człowiek uprze i ma wizje to nic go nie postrzyma. Ja niezapomne jak w 20 tyg ciązy (bliźniaczej) tachałam na poddaszu kartony, latałam ze szmatka by doprowadzić poddasze do stanu używalności.
Ale po cichu powiem, że też nie mogę doczekać się jak już Twoja działeczka osiągnie taki stan, z tórego Ty bęziesz zadowolona. Trzymam kciuki za dalsze prace.
I głaski dla brzusia wysyłam

buziaki

Romantyczna Kobieta pisze...

Jak już pisałam wcześniej zapowiada się uroczo ;)
I coraz bliżej do realizacji! Uwielbiam wrzos, czekam aż zakwitnie!! Koniecznie zdaj wtedy fotorelację, bo ja chyba swojego wrzosu się chyba nigdy nie doczekam :((( Przez psa mój ogród to pobojowisko, szkoda inwestycji w kwiaty... :(

Pozdrawiam ciepło, później odpiszę na zaległego maila ;* I buziaki w brzusio!

Kinga pisze...

Piękny kawałek ogrodu.
chylę czoło, bo pracy kosztowało Was to pewnie ogrom,
Bardzo podoba mi się wazon pełniacy rolę swiecznika .
I galeryjka widoczna w tle cudna.
pozdrawiam

decomarta pisze...

Jak ja zazroszczę ogrodu! Choć skraweczek, dosłownie 5x5 by mi się przydał! Będzie pięknie.
Lampion jest świetny, ogromny! Gdzie się takie kupuje? Nie spotkałam jeszcze, a wygląda bardzo fajnie.
A witryny też zazdroszczę. Dwie po proszę :)