6 grudnia 2009

Mikołajkowo

...i mamy Mikołaja:)))

dzieć zafascynowany skarpetą ze słodkościami i bajkami:)

Mama też podarkami które otrzymała. Jolanna-Jola zrobiłą mi miłą niespodziankę i podesłała cudnej urody aniołeczki, sowe i mikołaja:) Dziękuję Kochana. A tu link do Jolki http://jolanna-midzyziemianiebem.blogspot.com/

Ozdoby chwilowo wiszą na świeczniku. Ale ich docelowym miejscem bedzie choinka.

Natomiast moja paczucha dotarła do Dagmarki- http://zaklinaczkawnetrz.blogspot.com/

Niestety nie obfociłam jej przed wysyłką, a Dagusia nie ma jeszcze zdjęć żebym skopiowała....Mam nadzieję się zawieszka się spodobała;)

Miłego MIKOŁAJKOWANIA:))))))

12 komentarzy:

joanna pisze...

Spisał się na medal Twój Mikołaj :))
I rozanielił...
Śliczny prezent :)

Miłego dalszego mikołajkowania :))

Jolanna pisze...

Cieszę się, że Ci się podoba :)
A jakie ładne roślinki tu widzę.
Buziaki

Florentyna pisze...

Śliczne prezenty!
Udał Ci się Mikołaj...ho ho ho...
Pozdrawiam i niezapomnianego dnia życzę:-)

paula_71 pisze...

Ale fajne prezenty Ci się dostały!
Musiałaś być grzeczna przez cały rok ;)

Ściskam.

Dag-eSz pisze...

Juz Asiu mozesz kopiować :) hihi
Dziękuję Kochana jeszcze raz za te cuda :)
A Twoje prezenty jakie piękne :) :) :)
Buziaki :*

alizee pisze...

Wszędzie mikołajkowe śliczności :) Piękne prezenty.

Pozdrawiam cieplutko

Mili pisze...

Ślicznie będa te zawieszki prezentowały się na choince .
A przezentami jakimi obdarowałaś Dagmarę już miałam okazję się zachwycać - ładniusie .

Buziaki ślemy i zbieraj siły

kasandra pisze...

Podziwianie tych wszystkich prezentów, tych wspaniałości to równie pyszna zabawa jak ich tworzenie i otrzymywanie ...

Cuda, cudeńka ...

Pozdrawiam ciepło

Obsesja Kasiulka pisze...

Znalazłam Cię przez przypadek, postanowiłam zajrzeć na chwilkę... ale zostaję na zawsze!!! Uwielbiam takie przytulne blogi, pełne inspiracji.

aagaa pisze...

Prezenty sliczne i fajną dekoracje zrobiłaś!
Pozdrawiam

Yrsa pisze...

Prawdziwie mikołajkowo u Ciebie , b.ładne prezenty otrzymałaś i piękny prezent przygotowałaś dla Dagmary - pozdrawiam Yrsa

Mirelka pisze...

Jestem u Ciebie perwszy raz, dotarłam z pięknego zakatka jakim jest Wasz sklepik kochane dziewczyny, czekam na pierwsze rzeczy na sprzedaż.
Klimat tutaj panujący jest przyjemnie przejmujący:) A Fryderyki na górze blogaska to dla mnie rzecz, która o zazdrość zakrawa. Buziole