21 grudnia 2009

Przedświąteczne chwile spokoju

są właśnie teraz... późnym wieczorem....
Oto obiecywana choineczka serduszkowo-piernikowo-koronkowo-słomiana:)
Nie za duża, taka w sam raz na pokoik komputerowy.


Wianek zawisł na drzwiach wejściowych:)

Teraz na tej ścianie wisi stareńka półeczka, którą już kiedyś pokazywałam:)

No i kawałeczki choineczki:)




Pachnie mi tu piernikami i świerkiem, poczujecie też ten klimat:)



A i Bartkowa dekoracja stoliczka w sypialni:)





Miłych przygotowań:))))



10 komentarzy:

Florentyna pisze...

Zaaapachniało choinkowo:-)
Śliczne to Twoje drzewko. Pozdrawiam przedświatecznie.

Imoen pisze...

Urocze dekoracje.

Unknown pisze...

Choinka śliczna, moja z ubiorem czeka do środy.
Półeczki nadal zazdraszczam , bo mnie zauroczyła doszczętnie ;)
Pozdrawiam również późnowieczornie :)

Kasia pisze...

Półeczkę masz niesamowitą...a te ozdoby piernikowe i serduszkowe - wymiatają ;-)))

pozdrawiam serdecznie ;-)

Kasia pisze...

a mam jeszcze zapytanie, moje pierniczki na stroikach miękną....
co robisz by twardziutkie wisiały na choince?

Unknown pisze...

Pachnie ta choinka aż tutaj!
Świetnie ją udekorowałaś.
Wianek już chwaliłam,ale dojrzałam na półeczce taki mały mchowy wianuszek,to Twoja robota?

Buziaki dla was.

Anonimowy pisze...

Alez mi tu teraz pachnie, choinka, pierniki... I te serducha... Cudnie!

Najepszego :)

Renata pisze...

Ślicznie, półeczka cuuuuudna!!!!! Wianki urocze. Jednym słowem Święta w pełni.
Życzę aby były pełne radości, spokoju i cudownego rodzinnego ciepełka :)

KASANDRA pisze...

Ojeja zapach poczułam aż u mnie !!! Piękna choinka !!! Piękna !!!

Pozdrawiam

asiorek pisze...

Dziękuję dziewczynki:)
Cicha...moje pierniki takie półtwarde, ważne, żewyglądają ładnie:)A czy zmiękna nie wiem.. Właśnie moje dziecko ugryzło kawałek dzwonka :P i biedna choinka-będzie łysa z pierników do świąt.
Paula, wianek kupny za kilka zł. na all:)
Kasandro, Alizze, Anuszko, Imoen, Florentynko, Kasiu-wszystkiego najpiękniejszego na te święta:)
Już teraz, bo nie wiem, jak jutro i w wigilię bedzie z czasem
pozdrawiam