19 sierpnia 2009

Kolejne dni...

... przyniosły zmiany. Z racji mężowskiego urlopu byliśmy na wsi. I skończyłam szafkę:) Teraz tylko trzeba ją przewieźć i poskręcać:) i jest nowy grat:P
Po przecierałam trochę drewno, zobaczcie co mi wyszło..
Może być??
W łazience też zmiany na półeczce. Anioł po przejściach zasiadł w towarzystwie 20letniego mydła powszechnego:) Babcia przytargała mi od cioci-jej się gdzieś na dnie szafy uchowało:) i dobrze, bo jest świetną ozdobą.





Dziś króciutko i szybciutko, bo czekam za fachowcami od wymiany dysz gazowych. I spadamy znów na wiochę:)
W teścia stodole stoi coś, na co poluję:P Dzisiaj to wytacham i zobaczę w jakim jest stanie:) Oby mi się udało:)
Pozdrawiam


11 komentarzy:

Elle pisze...

Ślicznie przetarta szafeczka :) pokaż jak sklecisz w całość :)
a w łazience...cuda!
Pozdrawiam serdecznie :)

elka pisze...

Bardzo mi sie podoba szfeczka i aniołka cudnego

domilkowydomek pisze...

fajniutka szafeczka, pokaż skręconą. Ja nie mogę zabrać sie za szorowanie półki ale ma przeogromna ochote na jej popełnienie

Aniołki kocham odkad mam Swojego Aniołka

decomarta pisze...

Faktycznie takie mydło to rarytas i prawdziwy skarb :)

delfina7 pisze...

Najbardziej wpadło ki w oko to mydło , no normalnie ekstra zdobycz. A na szafeczkę czekam w całej okazałości , chociaż widzę , że już będzie super. I umierfam z ciekawości co tam wygrzebiecie ze stodoły;) A może przywieziecie "pamiątkę" z urlopiku i .... psyyyyyt ;)

Jadzik pisze...

Jednak szafka zostałą pobielona :) To dobrze, choć truno jest zamalować surowe drewno, do którego trezeba było się dokopać z takim wysiłkiem ...

Anna pisze...

koniecznie pokaż zdjęcia skręconej szafki - zapowiada się świetnie :)))

a mydełka to prawdziwy rarytas!!!!
pozdrawiam serdecznie :))

Magdalena pisze...

Szafeczka napewno bedzie pieknie wygladala...efekt przetartej bieli prawie zawsze jest kojacy dla oka...Swietne mydlo i jaka jakosc!!ani sie nie zeschlo, nie pokruszylo...piekny kolor!
Dziekuje za odwiedziny w Color Sepia, ciesze sie ogromnie kazda wizyta.
Pozdrawiam
Magdalena/Color Sepia

Unknown pisze...

Czekam na zdjęcia skręconej szafki,bo już wygląda świetnie,a co dopiero po zamontowaniu!

Łazienkowa półeczka ładnie zaaranżowana,a mydełko-prawdziwy rarytas!

Buziaki.

joanna pisze...

Stopniujesz napięcie ;))
A ja taka ciekawska jestem ;))

Pozdrawiam serdecznie :)

Bochenko Artdeco pisze...

ahh rewelacja! Kocham taki prowansalski styl!